Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Zdrowo jem, więcej wiem”

„Zdrowo jem, więcej wiem”

Uczniowie klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 11 wzięli udział w 15 edycji projektu „Zdrowo jem, więcej wiem”. Patronat honorowy projektu objęli: Minister Edukacji Narodowej i Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy. Głównym celem projektu jest wykształcenie u dzieci postaw prozdrowotnych poprzez uczenie zasad zdrowego odżywiania oraz przekazywanie wiedzy na temat produktów służących zdrowiu i produktów dla zdrowia szkodliwych. Ważnym celem jest również uświadomienie związku pomiędzy żywieniem a występowaniem wielu chorób i dolegliwości oraz podkreślenie roli codziennej aktywności fizycznej w profilaktyce zdrowotnej. Uczniowie wzieli udział w licznych zadaniach określonych w projekcie. W klasach zostały przeprowadzone 2 lekcje. Pierwsza dotycząca słodkich i słonych przekąsek, propagująca treści dotyczące zdrowego odżywiania. Druga lekcja uświadamiająca uczniom pochodzenie żywności. Dodatkowo został ogłoszony i przeprowadzony konkurs plastyczny pt. „ Opowieść o słodyczach”. Uczniowie mieli również okazję do posumowania zdobytej wiedzy, podczas imprezy integracyjnej. Był to czas doskonalenia umiejętności poznawczych, manualnych, ruchowych i sensorycznych.

Zapraszamy do zapoznania się z relacją z wydarzenia.

 

K. Bańka

 

Lekcja 1 "Słodkie i słone przekąski"

Lekcja 2 "Płyną statki z bananami"

Podsumowanie

Data dodania: 2025-05-16 18:22:08
Data edycji: 2025-05-16 18:44:46
Ilość wyświetleń: 20

Nasi Partnerzy

Misją Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego jest kształcenie, wychowanie oraz zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży
z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, dążenie do ich maksymalnej samodzielności.

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej