Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

Wycieczka do Józefowa i Górecka Kościelnego

01.10.2024 r. uczniowie naszej szkoły udali się do Józefowa i Górecka Kościelnego. W tej wyprawie towarzyszył nam pan Andrzej – przewodnik, który bardzo ciekawie opowiadał o miejscach przez nas odwiedzanych.

W Józefowie zobaczyliśmy Kirkut – cmentarz żydowski, dawną synagogę, kamieniołomy, wspinaliśmy się na wieżę widokową i podziwialiśmy józefowski Rynek.

W Górecku Kościelnym zwiedziliśmy Kościół Św. Stanisława Biskupa i Męczennika, aleją dębową udaliśmy się do Kapliczki “Pod dębami” oraz Kapliczki “Na wodzie”. Następnie przez las dotarliśmy do zbiornika retencyjnego na rzece Szum, a potem do Karczmy Nad Szumem, gdzie zjedliśmy smaczny obiad.

Zmęczeni i szczęśliwi powróciliśmy do szkoły, gdzie zakończyła się nasza wycieczka.

K. Kulik

Data dodania: 2024-10-10 20:49:42
Data edycji: 2024-10-10 20:55:37
Ilość wyświetleń: 233

Nasi Partnerzy

Misją Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego jest kształcenie, wychowanie oraz zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży
z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, dążenie do ich maksymalnej samodzielności.